lesgeven - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Peter Scholten - WaarBenJij.nu lesgeven - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Peter Scholten - WaarBenJij.nu

lesgeven

Door: Ego

Blijf op de hoogte en volg Peter

28 April 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

De afgelopen tijd heb ik veel lesgegeven en weinig nieuwe dingen gedaan. Aankomende week ben ik vanaf woensdag vrij vanwege feestdagen, daarom zal ik wat andere dingen gaan doen. Ik zal de mekong delta bezoeken, waar de mekong rivier stroomt en ook een grootte hindoeistische tempel zal ik bezoeken. De week daarna ga ik naar Cambodia, Ha tien aan de kust om precies te zijn. Ook zal ik naar een verlaten eiland gaan voor een dag. Ik zal hier later meer over vertellen. Het leven hier bevalt prima, behalve de aanhoudende hitte. Het is elke dag nog rond de 35 graden en alleen als het regent is het overdag onder de 30. Snachts is het ook nog rond de 30 graden. Een van de grote verschillen met Nederland is dat je hier overal van alles kan kopen. Zo heb ik voor 8 euro een compleet nieuw zadel gekocht voor mijn motorbike. Dit zodat het meer comfortabel is want mijn oude zadel was echt hard. De meeste dingen die je kan bedenken kan je hier op kraampjes in de straat kopen. Ik zal meer foto's maken om een beter beeld te geven. ^^ Het meest aanwezig zijn kraampjes waar je eten kan halen, meestal is het pho, oftwel soep met noodles. Ook kan je veel drinken halen en veel mensen verkopen kleding. Het eten bevalt nog steeds goed, een van de dingen die ik geprobeerd heb is slang en kikker. Beviel prima! Het lesgeven bevalt nog steeds goed, de kinderen zijn over het algemeen leergierig. Engels op school wordt nauwelijks gegeven, aangezien de leraren geen engels kunnen. Daarom zijn kinderen afhankelijk van private instituten of vrijwilligersorganisaties. Over een week zal ik een grotere update plaatsen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Actief sinds 18 Maart 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 3745

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 31 December 2014

Saigon en meer

Landen bezocht: